نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1559
-
الف
+

تازه ترین خبرها از «بچه مهندس» تلویزیون ایران

تهیه کننده سریال «بچه مهندس3» از آخرین روند ساخت این مجموعه تلویزیونی خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «سعید سعدی» با بیان اینکه 15 قسمت از سریال «بچه مهندس3» آماده نشر شده، درخصوص داستان این فصل صحبت کرد. 

«سعید سعدی» تهیه کننده سریال « بچه مهندس۳ » درباره آماده‌سازی این مجموعه برای نشر در ماه رمضان بیان کرد: این سریال در مرحله پست پروداکشن شامل صداگذاری و جلوه‌های ویژه قرار دارد و بخش‌های پایانی کار در حال انجام است. 

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ قسمت از سریال آماده شده و نیمه دوم در حال آماده‌سازی است که در نهایت در حدود ۴۰ قسمت خواهد شد. 

سعدی با اشاره موضوعات این فصل از سریال اظهار کرد: ما ادامه زندگی جواد را در این فصل می‌بینیم که بحث رفتن به دانشگاه و اتفاقاتی است که در جامعه برایش پیش می‌آید. 

وی با اشاره به اینکه کرونا چقدر قصه و سریال را کوتاه کرد، گفت: طبیعتاً بخشی از کار حذف شد اما پایان‌بندی را تغییر ندادیم. زمان سریال از زمان تعهد ما بیشتر شده بود و برای همین بخشی از کار را کوتاه کردیم.

سعدی در پایان درباره دیگر جزییات این فصل به افکار نیوز گفت: بخشی از بازیگرانی که در فصل‌های قبل حضور داشتند در این فصل نیز هستند و بازیگران جدیدی هم داریم که در طول کار دیده می‌شوند.

وی افزود: این فصل فضایی از اقتدار و حال و هوای ملی میهنی دارد اما قصه‌های آن همچنان اجتماعی هستند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین